Atrakcyjny dla biznesu Zachód Chin

Wiele firm zagranicznych postrzega Chin jako jednorodny kraj i zakłada, że jeżeli będą migrować dalej w kierunku zachodnim od wybrzeży tam szukając nowych rynków, napotkają te same warunki, jak w bardziej rozwiniętych regionach przybrzeżnych. Niestety, nie na dobre i na złe.

To główne stwierdzenie analizy „Learn from the pionieers” firmy Roland Berger, jakie przeprowadziła na zlecenie niemieckiego Ministerstwa Handlu. Analitycy oparli się m.in. na odpowiedziach o kryteriach wyboru lokalizacji biznesu, zadawanych ekspertom i przedstawicielom głównych przedsiębiorstw europejskich obecnych już Chinach.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Atrakcyjny dla biznesu Zachód Chin

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!