CEED – konkurencja BRIC

CEED – konkurencja BRIC
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach Jan Kulczyk zgłosił inicjatywę CEED (Central & Eastern Europe Development). Jej celem jest promowanie 10 najmłodszych, ale też najdynamiczniejszych gospodarek w UE, jako coraz bardziej konkurencyjnego gracza na międzynarodowej arenie.

O praktycznym rozwinięciu tego pomysłu wnp.pl rozmawia z Jarosławem Sroką, członkiem zarządu Kulczyk Holding SA.

- Dlaczego taką ideę zgłosił pan Kulczyk, skoro tylko w Polsce jest 50 placówek, zajmujących się promocją gospodarczą i kraju?

- To jest podobnie, jak z pytaniem, które do Jana Kulczyka skierowała kiedyś jedna z niemieckich telewizji – dlaczego prywatny przedsiębiorca buduje autostradę? Odpowiedź była wyjątkowo prosta. Bo nie robi tego państwo lub robi mało skutecznie.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: CEED – konkurencja BRIC

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!