W banku City Handlowy u ok. 7 proc. klientów mogło dojść do ponownego zaksięgowania transakcji, które zrealizowane były w dniach 6-12 stycznia br. - poinformował w środę PAP City Handlowy. Bank zapewnia, że korekty zostaną wykonane automatycznie, bez potrzeby składania reklamacji.
Jak podał City Handlowy, zdarzenie dotknęło ok. 7 proc. klientów, a bank ich ma 700 tysięcy.
"Komunikat w tej sprawie widoczny jest dla klientów po zalogowaniu się do Citibank Online. Przepraszamy klientów dotkniętych tym zdarzeniem za niedogodności" - podkreślił bank.
Citi Handlowy powstał z połączenia Banku Handlowego w Warszawie S.A. - najstarszego komercyjnego banku w Polsce i Citibank (Poland) S.A. w 2001 roku. Citi obsługuje klientów indywidualnych, korporacyjnych, rządowych i instytucjonalnych. Obecnie Citi prowadzi działalność poprzez swoje dwie główne jednostki operacyjne: Citicorp, obejmującą kluczowe obszary działalności Citi, oraz Citi Holdings, w której zebrano aktywa i biznesy, które nie są kluczowe dla przyszłego rozwoju firmy.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: City Handlowy przyznaje: u części klientów mogło dojść do ponownego zaksięgowania transakcji