Celebryci mają odwrócić uwagę od meritum sprawy, wywołać efekt akceptacji poprzez fascynację i sympatię, a nie rozumienie zjawiska. Czy zatem powinni angażować się w promocję produktów finansowych, przed którymi ostrzega Komisja Nadzoru Finansowego? - Absolutnie nie! - tak zdecydowanie wypowiedzieli się dla portalu WNP.PL znani medioznawcy.
- Mądrzy celebryci nie angażują się w promowanie ryzykownych przedsięwzięć.
- W sytuacji uruchomienia mechanizmów ekonomicznych o trudnych do przewidzenia konsekwencjach celebryci stanowią coś w rodzaju zasłony dymnej dla zwykłych ludzi - mówi prof. Maciej Mrozowski, prawnik, medioznawca.
- Reklamowanie produktów bankowych jeszcze można zaakceptować, bo są one pod nadzorem - mówi prof. Wiesław Godzic, medioznawca i socjolog.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Cleo i Maciej Dowbor promują ryzykowne inwestycje?