Uruchomienie przez Stokrotkę franczyzy w kwietniu tego roku powinno zdecydowanie przyspieszyć rozwój sieci. Jak powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Emperia Holding SA, Stokrotka w ciągu trzech lat chce zwiększyć liczbę sklepów z 240 do ponad 600, co przełoży się na podwojenie dotychczasowych obrotów.
- Nasza strategia jest jasna - konsekwentnie poprawiamy biznes operacyjny, budujemy skalę i zwiększamy nasze udziały w rynku. Franczyza tworząc dodatkowy kanał rozwoju organicznego jest istotnym elementem naszej strategii - nie stoi w konflikcie z uruchamianiem własnych placówek, a nawet go wspiera zwiększając rozpoznawalność naszej marki na konkretnych, lokalnych rynkach. Mówiąc wprost: jeśli gdzieś działa niezależny sklep, to mamy dwie możliwości, możemy z nim konkurować lub przyjąć go do naszej sieci i współpracować dla obopólnych korzyści. My preferujemy ten drugi scenariusz.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Franczyza pozwoli Stokrotce na podwojenie obrotów w ciągu 3 lat