ING Bank Śląski w nowej kampanii zaprasza do udziału w European Start-up Days, imprezie towarzyszącej Europejskiemu Kongresowi Gospodarczemu. Dla wszystkich, którzy 11 i 12 maja nie mogą być w Katowicach, ING transmituje wydarzenie w internecie.
„W biznesie najlepiej uczyć się na cudzych… sukcesach” to hasło, którym ING Bank Śląski zachęca właścicieli firm i osoby, które mają pomysł na swój start-up do oglądania European Start-up Days na żywo, w internecie. Bank będzie transmitować wszystkie panele, wystąpienia i wykłady z dwóch majowych dni spotkania. Śledząc transmisję będzie można znaleźć odpowiedzi na wiele pytań, m.in. Jak zdobyć pieniądze? Jak przekonać inwestora do swojego pomysłu? Jak wyróżnić się z tłumu? Jak wytrwać, gdy pojawiają się pierwsze porażki? Jak wyjść z firmą w świat?
- Dla ING Banku Śląskiego jest od dawna po drodze z małym i innowacyjnym biznesem. Współpracujemy m.in. z Migam, InviPay, które zaczynały właśnie jako startupy. Stale poszukujemy nowych partnerów z którymi budujemy sojusz win-win. European Start-up Days to idealne miejsce na takie spotkania - dodał Przemysław Furlepa, dyrektor zarządzający Bankowością Detaliczną w ING Banku Śląskim.
Transmisja online 11-12 maja z European Sytartup Days na www.ingbank.pl. Materiały będą dostępne na kanałach banku również po spotkaniu.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: ING zachęca, aby „W biznesie uczyć się na cudzych… sukcesach”