Jak PKO BP fortunę od dzieci pozyskał

Jak PKO BP fortunę od dzieci pozyskał
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Oszczędzaj od dziecka po to, by mieć lepszy start w przyszłość - tą dewizą kieruje się przewidujący bankowiec. I nie tylko. Zasada jest prosta - chodzi o pozyskanie klienta w jak najmłodszym wieku i związanie się z nim na stałe. Bo na tym można wiele zarobić i wiele zaplanować.

  • PKO Junior - najpopularniejsza obecnie na rynku oferta dla dzieci do 13. roku życia - skończył 5 lat.
  • PKO Bank Polski podaje, że "ubankowił" 10 proc. społeczeństwa w przedziale wiekowym 0-13 lat
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jak PKO BP fortunę od dzieci pozyskał

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!