Kasa Stefczyka wprowadza system CRM

Kasa Stefczyka wprowadza system CRM
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Przewag rynkowych na rynku usług finansowych należy poszukiwać w poprawie obsługi klienta, dlatego firma zdecydowała się stworzyć zintegrowaną platformę obsługi klientów - informuje Kasa Stefczyka.

- W perspektywie kolejnych 2-3 lat to właśnie obsługa klienta stanie się głównym wyróżnikiem i zastąpi cenę oraz produkt, jako kluczowe czynniki wyboru oferty - uważa Jarosław Dębowski, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Kasie Stefczyka.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kasa Stefczyka wprowadza system CRM

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!