PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

KIP podnosi jakość obsługi podatników

Autor: wnp.pl (WGK)
18-08-2015 14:57
KIP podnosi jakość obsługi podatników
Fot. Fotolia

Ministerstwo Finansów wdrożyło System Informacji Telefonicznej w biurach Krajowej Informacji Podatkowej. Nowe rozwiązanie m.in. centralizuje obsługę połączeń infolinii, daje 24-godzinny dostęp do informacji o swoich zobowiązaniach podatkowych oraz możliwość kontaktu za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i czatu.

System został zaprojektowany i wdrożony przez konsorcjum firm - Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej Baltica oraz Pirios. Wartość projektu wyniosła 4,5 mln zł.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 195 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

797 968 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 263 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP