10,5 miliarda zł przychodów w 2021 roku – taki cel strategiczny stawia sobie polski producent odzieży. Motorem napędowym rozwoju LPP ma być m.in. działalność e-commerce. Dziś udział sprzedaży internetowej w całości przychodów gdańskiej firmy wynosi 8 proc. Za trzy lata udział ten ma sięgać 20 proc. Równolegle LPP rozwija dalszą sprzedaż według koncepcji omnichannel, czyli połączenia tradycyjnych salonów ze sprzedażą w internecie.
- Obecnie sieć detaliczna LPP obejmuje 20 krajów. Na koniec I kwartału 2018 roku firma prowadziła sprzedaż kolekcji łącznie w 1 728 salonach pięciu marek LPP.
- W 2014 roku firma rozpoczęła także swoją ekspansję na Bałkany. Rok później, w 2015 roku, LPP otworzyło pierwsze pozaeuropejskie sklepy Reserved na Bliskim Wschodzie.
- Plany biznesowe LPP na najbliższe lata zakładają dalszą konsekwentną ekspansję na rynkach zagranicznych.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: LPP zakłada wielomiliardowe przychody i stawia na nowe technologie