LPP zakłada wielomiliardowe przychody i stawia na nowe technologie

LPP zakłada wielomiliardowe przychody i stawia na nowe technologie
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

10,5 miliarda zł przychodów w 2021 roku – taki cel strategiczny stawia sobie polski producent odzieży. Motorem napędowym rozwoju LPP ma być m.in. działalność e-commerce. Dziś udział sprzedaży internetowej w całości przychodów gdańskiej firmy wynosi 8 proc. Za trzy lata udział ten ma sięgać 20 proc. Równolegle LPP rozwija dalszą sprzedaż według koncepcji omnichannel, czyli połączenia tradycyjnych salonów ze sprzedażą w internecie.

  • Obecnie sieć detaliczna LPP obejmuje 20 krajów. Na koniec I kwartału 2018 roku firma prowadziła sprzedaż kolekcji łącznie w 1 728 salonach pięciu marek LPP.
  • W 2014 roku firma rozpoczęła także swoją ekspansję na Bałkany. Rok później, w 2015 roku, LPP otworzyło pierwsze pozaeuropejskie sklepy Reserved na Bliskim Wschodzie.
  • Plany biznesowe LPP na najbliższe lata zakładają dalszą konsekwentną ekspansję na rynkach zagranicznych.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: LPP zakłada wielomiliardowe przychody i stawia na nowe technologie

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!