Wyprzedzając potrzeby klienta czyli o automatyzacji procesów sprzedażowych w sektorze Private, Corporate i SME Bankingu.
Dostępnych danych o kliencie, również w źródłach publicznie dostępnych poza bankiem, jest jednak bardzo dużo więc jak wybrać te właściwie? Skąd je najefektywniej pozyskać? Jak je skutecznie przeanalizować? I jakie działania na tej podstawie podjąć?
Jeżeli zadajesz sobie takie pytania i zajmujesz się sprzedażą w corporate, SME lub private bankingu to spotkanie jest dla Ciebie!
Dzięki udziałowi Business@Bank:
· Dowiesz się, jak poznać i przewidywać rzeczywiste oczekiwania i potrzeby klientów;
· Zrozumiesz, jak odpowiednio dobrać kolejny krok w procesie sprzedaży, niezależnie od tego, czy klient kontaktuje się z bankiem poprzez e-banking, oddział fizyczny, social media, bota, call center czy bankomat;
· Usłyszysz, jak radykalnie skrócić czas potrzebny do podjęcia odpowiednich działań;
· Porozmawiasz o tym, jak optymalizować rozwój wiedzy o kliencie i jego potrzebach, poprzez wykorzystanie danych pochodzących z serwisów społecznościowych, w szczególności LinkedIn;
· Zobaczysz, jak grywalizacja może angażować zespoły sprzedażowe motywując do osiągania jeszcze lepszych wyników;
· Weźmiesz udział w otwartej sesji networkingowej, aby zapoznać się z uczestnikami spotkania.
Spotkanie odbędzie się w dniu 22 czerwca w Warszawie. Skierowane jest do osób zarządzających zespołami sprzedażowymi w sektorze Private, Corporate i SME Bankingu. Partnerami wydarzenia są VeriPark i LinkedIn. Więcej informacji na stronie wydarzenia: Business@Bank
Zapraszamy do rejestracji.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Microsoft zaprasza na spotkanie BUSINESS@BANK