PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Miraculum zdradza szczegóły śmiałej strategii. Te perfumy mają podbić pół świata

Autor: wnp.pl (Piotr Stefaniak)
14-06-2018 15:18 |  aktualizacja: 14-06-2018 15:16
Miraculum zdradza szczegóły śmiałej strategii. Te perfumy mają podbić pół świata

Perfumy i kosmetyki do pielęgnacji twarzy to pod względem wartości sprzedaży druga grupa produktowa firmy Miraculum.

Fot. shutterstock

Firma kosmetyczna Miraculum z Krakowa opracowała kompozycje zapachowe oraz receptury perfum klasy premium marki Chopin, która ma podbić świat.

  • Spółka przygotowała się już do rejestracji wyrobu na rynkach docelowych, tj. w państwach Unii Europejskiej, Chinach, Korei Południowej, Japonii i w Stanach Zjednoczonych.
  • Pierwsza partia produktu, która obejmuje 60 tys. sztuk perfum, trafi do dystrybucji w czwartym kwartale 2018 r.
  • W pierwszym kwartale 2018 r. przychody spółki wyniosły 6,6 mln zł i były o 33,1 proc. wyższe rdr, ale spółka wykazała stratę 591 tys. zł.
 
Jest to realizacja strategii rozwoju spółki, jaka była prezentowana 13 grudnia 2017 r. W dzisiejszym (14 czerwca) komunikacie zarząd zdaje m.in. relację z jej wdrożenia.

Wynika, że „stworzono kompozycje zapachowe oraz receptury perfum klasy premium marki Chopin”, opracowano „kompletne projekty dokumentacji opakowań perfum” i strategię dystrybucji.

Powstała też dokumentacja niezbędna dla rejestracji wyrobu na rynkach docelowych, tj. w państwach Unii Europejskiej, Chinach, Korei Południowej, Japonii i w Stanach Zjednoczonych.

Przyjęta strategia rozwoju marki Chopin zakłada, że pierwsza partia tego produktu, która obejmuje 60 tys. sztuk perfum, trafi do dystrybucji w czwartym kwartale 2018 r.

Sugerowana cena detaliczna perfum Chopin wynosi odpowiednio: dla flakonów o pojemności 100 ml - 139 dol., a dla flakonów o pojemności 50 ml – 109 dol.

W ocenie zarządu spółki, realizacja powyższej strategii „powinna przynieść znaczący wzrost przychodów oraz wartości kapitałowej spółki”.

Miraculum to polska firma kosmetyczna, o historii sięgającej lat 20. ubiegłego wieku. W ostatnich latach przeszła spektakularne przeobrażenie, stając się jednym z głównych graczy na polskim rynku kosmetycznym.

Działalność spółki koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, wyrobów perfumeryjnych, preparatów do depilacji oraz kosmetyków do makijażu. Miraculum skupia w swoim portfolio 14 marek,

Dotychczasowe produkty Miraculum plasowane są na ekonomicznej i średniej półce cenowej, czyli są adresowane do segmentu osób średniozamożnych. Największą grupą produktową pod względem wartości sprzedaży są kosmetyki do i po goleniu, drugą – perfumy i kosmetyki do pielęgnacji twarzy, a w dalszej kolejności kosmetyki do makijażu oraz pielęgnacja twarzy.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

29 863 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

590 855 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 047 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.