W ciągu 2017 roku klienci banku PKO BP dokonali za pomocą mobilnej aplikacji IKO 32 miliony transakcji, w ciągu roku także liczba aktywnych aplikacji IKO podwoiła się - poinformowali w środę przedstawiciele banku PKO BP.
Prezes PKO BP Zbigniew Jagiełło podkreślał, ze bank PKO BP wyznacza trendy w sferze technologii mobilnych. - Jesteśmy dumni z IKO, bo to jest nasz unikalny polski wynalazek - mówił Jagiełło. Dodał, że jest to tez przykład realizacji hasła "nie gospodarka imitacyjna, ale innowacyjna", zgodnego ze Strategia Odpowiedzialnego Rozwoju.
Zastępca dyrektora Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO BP Michał Macierzyński podkreślał, że bank jest liderem rynku mobilnego w Polsce, a w każdym tygodniu do IKO loguje się milion unikalnych użytkowników. Tygodniowo przybywa też ok. 40 tysięcy nowych aplikacji IKO. Jest także 145 tysięcy mobilnych kart zbliżeniowych w technologii HCE.
Zmienia się też sposób korzystania z aplikacji przez użytkowników - coraz częściej wykorzystują telefon do transakcji, które dotychczas realizowali za pośrednictwem np. bankowości internetowej. W każdej sekundzie, mówili przedstawiciele PKO BP, zlecanych jest 1,6 transakcji.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PKO BP: 32 miliony transakcji mobilnych w 2017 roku