PKO Banku Polski planuje, że jego wirtualne ramię - Inteligo w 2012-2013 roku będzie liderem rynku bankowości elektronicznej w Polsce, poinformował prezes Zbigniew Jagiełło.
„Wielkość, dochodowość i jakość - to one powinny spowodować, że Inteligo będzie numerem jeden na rynku"- dodał prezes.
PKO BP zgodnie ze strategia na lata 2010-2012 liczy, że Inteligo zwiększy udział w segmencie klientów detalicznych, a do końca 2012 roku ich liczba wzrośnie o 1 mln wobec ponad 640 tys. obecnie. Bank chce także w tym czasie zwiększyć wolumen depozytów do 9,3 mld zł wobec 2,9 mld zł obecnie.
„Od maja sprzedajemy dziennie 300-500 nowych rachunków i robimy to bez jakiejkolwiek komunikacji z rynkiem. To kilka razy więcej niż wcześniej"- powiedział dyrektor zarządzający w PKO BP Jacek Komaracki.
Plan zakłada także, że do końca 2012 roku bank wyda klientom Inteligo 300 tys. kart kredytowych i udzieli 165 tys. pożyczek gotówkowych.
Pierwsze zmiany w ofercie Inteligo bank wprowadził w maju tego roku. Objęły one m.in. bezpłatne przelewy i zlecenia stałe, możliwość zamawiania raportów BIK on-line, darmowe otwarcie i prowadzenie rachunku.
Od 15 listopada wraz ze startem kampanii promocyjnej bank wprowadził kolejne zmiany i nowości, oferując trzy sposoby autoryzacji transakcji (obok istniejących zdrapek kodów dostępne są token w telefonie komórkowych oraz kody sms-owe), kartę płatniczą łączącą cechy karty kredytowej i debetowej, a także abonament miesięczny wysokości 4 zł za bezprowizyjne korzystanie ze wszystkich bankomatów na świecie.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PKO BP chce, by Inteligo było liderem rynku bankowości internetowej w 2012-2013