PKO BP rusza z nową kampanią i nowym konceptem komunikacji marketingowej. Pierwszy spot reklamowy zrobił Tomek Bagiński - czytamy w poniedziałkowym "Pulsie Biznesu".
"Oprócz reklam produktowych będzie sporo reklam wizerunkowych, z odwołaniami do historii Polski, a wszystko to w kontekście tegorocznego jubileuszu 100-lecia odzyskania niepodległości i przygotowań do setnej rocznicy istnienia PKO BP, która stuknie w przyszłym roku" - czytamy w gazecie.
"Pokazujemy, jak silne związki łączą bank z Polską, że był on obecny we wszystkich kluczowych wydarzeniach w kraju" - mówi w "PB" szef marketingu PKO BP Michał Kuczmierowski.
Tomek Bagiński, który zrobił pierwszy spot reklamowy w kampanii banku, to polski rysownik, animator, reżyser, m.in. nominowany do Oscara w kategorii krótki film animowany za "Katedrę".
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PKO BP świętuje stulecie reklamami gwiazd