PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

PKO BP zainwestował w technologię, która może zmienić rynek

Autor: WNP.PL (KW)
27-01-2017 07:23
PKO BP zainwestował w technologię, która może zmienić rynek
Fot. PTWP (Piotr Waniorek)

PKO BP stawia na rozwój nowoczesnych technologii. Zainwestował w start-up, który ma szansę zmienić rynek. Rozwiązanie ma ułatwić firmom prowadzenie programów lojalnościowych i obniżyć koszty wdrożenia tego typu działań.

PKO Bank Polski sfinalizował transakcję zakupu 100 proc. udziałów w ZenCard Sp z o.o. Spółka została zakupiona od funduszy Venture Capital: Experior Venture Fund i SpeedUp Group, od LMS Sp. z o.o. oraz od założycieli ZenCard. 
Bank jest zainteresowany wykorzystaniem know-how spółki oraz jej założycieli w zakresie rozwoju opracowanych przez ZenCard rozwiązań, a także wykorzystania produktów spółki w ramach Grupy Kapitałowej Banku. Istotnym elementem zwiększającym szanse na powodzenie rynkowe projektu jest fakt strategicznej współpracy z największym agentem rozliczeniowym na polskim rynku jakim jest eService.

- Dokonując zakupu ZenCard, PKO Bank Polski daje przykład jak wykorzystać potencjał tkwiący w start-upach finansowych i po raz kolejny wyznacza ścieżkę dla pozostałych polskich banków. Budujemy nie tylko przewagi Grupy Kapitałowej, ale także wysyłamy jasny sygnał, że warto wspierać rozwój polskich start-upów. Dzięki zakupionej technologii, PKO Bank Polski wzmocni relacje z klientami, dając jednocześnie przedsiębiorcom nowoczesne narzędzie, które ułatwi im wykorzystanie szans jakie stwarza postępująca cyfryzacja - mówi Zbigniew Jagiełło, Prezes Zarządu PKO Banku Polskiego.

ZenCard jest istniejącym od listopada 2013 roku start-upem technologicznym. To w pełni cyfrowa spółka, która zbudowała zaawansowaną technologicznie platformę do tworzenia przez sprzedawców programów rabatowo-lojalnościowych, umożliwiającą jednocześnie wirtualizację kart lojalnościowych. Istotą ZenCard jest nagradzanie klienta za zakupy, jednocześnie maksymalnie upraszczając proces. Rozwiązanie ma za zadanie ułatwić firmom prowadzenie programów lojalnościowych i obniżyć koszty wdrożenia tego typu działań. Dzięki temu, programy lojalnościowe mogą stać się popularne nie tylko wśród dużych sieci handlowych i usługowych, ale także wśród mniejszych przedsiębiorców. Rozwiązanie pozwoli także małym firmom mierzyć aktywność swoich klientów i celniej oceniać potrzeby swoich klientów.

Platforma opracowana przez ZenCard zintegrowana jest z terminalem płatniczym i pozwala na rezygnację z wielu oddzielnych kart lojalnościowych, czy oddzielnych aplikacji instalowanych na telefonie, na rzecz jednej będącej jednocześnie kartą płatniczą. Unikalną cechą systemu jest działanie w czasie rzeczywistym, co umożliwia natychmiastowe i automatyczne naliczanie rabatów już na etapie płatności kartowych i mobilnych. Na popularność programów lojalnościowych obsługiwanych przez ZenCard z pewnością wpłynie także łatwość w przystąpieniu do programu – akceptacja uczestnictwa będzie odbywała się poprzez wyrażenie odpowiedniej zgody za pośrednictwem terminala płatniczego.

NA GIEŁDZIE


SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 734 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

790 428 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP