Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie (TUnŻ) rozpoczyna sprzedaż polis na życie. Pierwsze wystawi w kwietniu. Na początku będą to ubezpieczenia grupowe dla ok. 80 tys. pracowników Grupy Poczty Polskiej. Kolejny etap to produkty bancassurance dla klientów Banku Pocztowego i indywidualne polisy ochronne dla klientów Grupy.
- Mamy mnóstwo różnych polis na rynku, ale większość z nich nie uwzględnia specyfiki zawodów w Poczcie. Dlatego pierwsze produkty w ramach ubezpieczeń życiowych zbudowaliśmy dla naszych pracowników i ich rodzin - mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
Celem Towarzystwa jest wzrost sprzedaży Grupy Poczty Polskiej w obszarze usług finansowych. Oferta ubezpieczeń życiowych będzie sprzedawana przy wykorzystaniu wszystkich kanałów dystrybucji Grupy Poczty, tj. z wykorzystaniem placówek pocztowych i listonoszy.
- Zbudowanie silnych ubezpieczeń na życie wpłynie na zwiększenie wartości Grupy Poczty Polskiej. Chcemy dołączyć do grona największych sprzedawców ubezpieczeń na polskim rynku - podkreśla Janusz Wojtas.
- Usługi finansowe, w tym również ubezpieczeniowe odgrywają kluczową rolę w nowej strategii Grupy Poczty Polskiej. Ich celem jest nie tylko stabilizacja przychodów Grupy, ale także jak najpełniejsze spełnianie potrzeb naszych Klientów. Rola ubezpieczeń, w tym życiowych, będzie więc w naszych działaniach sprzedażowych rosła na znaczeniu - dodaje Janusz Wojtas.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Poczta Polska wchodzi na rynek polis na życie