XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Polacy mniej zadowoleni z usług bankowych

Polacy mniej zadowoleni z usług bankowych
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Polacy w ubiegłym roku byli mniej usatysfakcjonowani z usług świadczonych przez banki niż w 2014 roku. Powodem tego były wyższe koszty usług bankowych. Średni bankowy NPS, czyli wskaźnik bazujący na różnicy pomiędzy liczbą klientów całkowicie zadowolonych z usług bankowych a tymi, którzy nie są wcale zadowoleni, w Polsce jest niższy niż w Niemczech i Wielkiej Brytanii oraz wyższy niż we Francji.

Takie są wyniki raportu „Lojalność klientów w bankowości detalicznej w 2015 roku” przygotowanego przez firmę doradczą Bain & Company. Doradcy Bain & Company jak co roku przeprowadzili badanie dotyczące satysfakcji i lojalności klientów sektora bankowego. Badanie zostało oparte na metodologii Net Promoter Score (NPS), czyli wskaźniku bazującym na różnicy pomiędzy liczbą klientów całkowicie zadowolonych z usług bankowych (promotorzy) a tymi, którzy nie są wcale zadowoleni (krytycy). W 2015 roku wynik NPS bankowości detalicznej w Polsce spadł o 5,4 p.p. do poziomu 8,4 proc, czyli  zbliżonego do roku 2013, kiedy to wynosił 8,9 proc.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Polacy mniej zadowoleni z usług bankowych

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!