Stabilizacja polskiego eksportu na rynki krajów dalekich

Od dawna już obserwujemy tendencję realizowanej przez polskie firmy strategii odchodzenia od prostej sprzedaży eksportowej na rzecz umiędzynarodowienia działalności, ale w ostatnich miesiącach zainteresowanie naszych klientów taką ekspansją jest wysokie - mówi Piotr Stolarczyk, wiceprezes zarządu Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych.

Jak w ub. roku wzrósł eksport polskich towarów na "rynki odległe"?

- Pod tym pojęciem rozumiemy dwie grupy krajów-odbiorców polskich towarów. Pierwszą są kraje wysokorozwinięte spoza obszaru UE, w tym USA, Kanada, Japonia, Australia. W drugiej grupie ujmuje się kraje rozwijające się, gdzie jest wielu odbiorców z Afryki, Ameryki Południowej czy Azji.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Stabilizacja polskiego eksportu na rynki krajów dalekich

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!