Zarząd The Dust SA z siedzibą we Wrocławiu poinformował, że 8 czerwca 2018 roku podjął decyzję o aktualizacji strategii rozwoju spółki. Dotychczasowy model biznesowy zakładał produkcję gier jedynie na urządzenia mobilne, w dwóch segmentach: gry własne oraz gry na zlecenie podmiotów trzecich tworzone zwłaszcza w celach marketingu marki.
- Aktualizacja strategii rozwoju wiąże się z wprowadzeniem do portfolio spółki gier na pozostałe urządzenia służące do rozrywki elektronicznej - komputery PC i konsole, w tym zwłaszcza wykorzystujące technologię VR (virtual reality - wirtualna rzeczywistość).
- To rynki charakteryzujące się bardzo dużym potencjałem, co może mieć istotny wpływ na wyniki finansowe spółki. Powyższe możliwe jest dzięki zbudowaniu przez zarząd The Dust zespołu wysoko wykwalifikowanych specjalistów.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: The Dust aktualizuje strategię rozwoju