Ubezpieczyciele dostrzegli młodych Polaków

Ubezpieczyciele dostrzegli młodych Polaków
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Młode pokolenie bardziej niż swoi rodzice interesuje się produktami finansowymi - wynika z raportu, na który powołuje się środowy "Puls Biznesu".

Jak pisze "Puls Biznesu", towarzystwa ubezpieczeniowe kierują swoją ofertę głównie do osób, które decydują się na założenie rodziny. Wykazują się one większą chęcią do zakupu polis chroniących ich życie czy zdrowie.

Do tej pory młodsi Polacy byli traktowani jako mało perspektywiczna grupa, której trzeba drogo sprzedać obowiązkową polisę OC komunikacyjnego. Tymczasem z badania wynika, że są oni skłonni kupować ubezpieczenia chętniej, niż wydaje się branży. Do tego wbrew utartym schematom są także gotowi oszczędzać i często to robią.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!