Jednokanałowa komunikacja to przeszłość. Sklepy których klienci dokonują zakupów przez kanał tradycyjny i internetowy zyskują wyższe oceny niż wówczas, gdy zakup dokonywany jest jedynie w jednym z kanałów - mówił wiceprezes Ruchu Dariusz Stolarczyk podczas Konferencji E-commerce Business Success Story & Strategies.
Drugie zjawisko to rzeczywistość rozszerzona - sposób na połączenie zakupów off i online. Sprawdza się wszędzie tam, gdzie klient ma styczność z marką, przyspieszając decyzję o zakupie. Trzecie - druk 3D Tworzenie skrojonych na miarę produktów, np. przedmiotów codziennego użytku przyozdobionych unikalnym wzorem, napisem czy też wierną, portretową “kopią” twarzy klienta.Wreszcie internet rzeczy - świat fizyczny łączy się ze światem wirtualnym, a każdy przedmiot będzie potencjalnie zarówno „inteligentny", jak i podłączony do sieci. To daje ogromne możliwości ofertowe - mówił podczas swojej prezentacji Dariusz Solarczyk.
Czytaj więcej na dlahandlu.pl
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Wiceprezes Ruchu: jednokanałowa komunikacja to przeszłość