Szopi.pl to start-up, który zajmuje się dostawą zakupów spożywczych do klientów i przykład "magii współczesnej bajki o start-upie", której uległ Zbigniew Płuciennik, były dyrektor personalny Alior Banku, związany z firmą od początków jej istnienia.
- - Miałem poczucie, że swoje projekty w Aliorze już zrealizowałem i chciałbym zacząć coś nowego - w rozmowie z WNP.PL Zbigniew Płuciennik wyjaśnia powody, dla których zdecydował się odejść z Alior Banku i założyć własny start-up.
- Szopi.pl zajmuje się dostawą artykułów spożywczych do klientów: - Ten rynek w Polsce jest na bardzo wczesnym etapie rozwoju. Tak naprawdę stanowi 0,5 proc. - wyjaśnia Płuciennik.
- Zakupami w Szopi.pl zajmują się "szoperzy". Obecnie jest ich ok. 150. To jednak dopiero początek. Jak przekonuje Zbigniew Płuciennik, za 5 lat Szopi.pl ma być liderem nie tylko w Polsce, ale i na kilku innych europejskich rynkach.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Zbigniew Płuciennik z Alior Banku do start-upu. Szopi.pl idzie na podbój Europy