Ponad 120 zakończonych spraw tylko w ciągu trzech ostatnich lat. Orlen walczy z firmami podszywającymi się pod jego markę. Jednakże nie tylko naftowy koncern ma problemy z niezgodnym z prawem wykorzystywaniem swojego wizerunku.
Z takimi sytuacjami nagminnie spotyka się PKN Orlen. Z informacji, które uzyskaliśmy od spółki wynika, że w ciągu ostatnich trzech lat firma z powodzeniem zakończyła około 120 spraw dotyczących niezgodnego z prawem wykorzystania logo oraz znaków towarowych, których dokonywały nieuprawnione do tego stacje paliw. Mówiąc wprost, firmy podszywały się pod stacje sieci Orlen, ale nie tylko. Były sytuacje podszywania się pod stacje Bliska czy marki historyczne jak Petrochemię Płock oraz CPN. Koncern zakończył też kilkanaście spraw dotyczących naruszeń marki Orlen w internecie oraz w mediach.
Jak firmie udaje się wyłapać takie przypadki?
KOMENTARZE (4)
Do artykułu: 120 spraw w trzy lata. Orlen zmaga się z oszustami