Orange Polska pozyskał w czwartym kwartale 2018 roku 191 tys. klientów usług telefonii komórkowej netto i na koniec roku baza operatora składała się z 14,805 mln kart SIM. W minionym kwartale operatorowi przybyło netto 69 tys. klientów komórkowych usług abonamentowych. W segmencie usług przedpłaconych (pre-paid) Orange Polska zyskał 122 tys. klientów netto.
Liczba stacjonarnych łączy telefonicznych obsługiwanych przez Orange Polska zmniejszyła się o 73 tys. - spadek był podobny jak w poprzednich kwartałach. Na koniec grudnia grupa świadczyła 3,407 mln usług telefonii stacjonarnej.
Orange Polska na koniec czwartego kwartału 2018 roku świadczył 2,56 mln usług internetu szerokopasmowego, co oznacza kwartalny wzrost o około 30 tys. usług, podobnie jak w poprzednich trzech kwartałach. Liczba usług szerokopasmowych, oferowanych w starszej technologii opartej o infrastrukturę miedzianą (ADSL), spadła w czwartym kwartale o 51 tys. (nieco mocniej niż w poprzednich kwartałach) do 1,149 mln, a liczba usług świadczonych za pośrednictwem sieci światłowodów wzrosła o 42 tys. (podobnie jak w innych kwartałach 2018 roku) do 366 tys.
Średnie miesięczne przychody Orange Polska z oferty (ARPO) usług stacjonarnego internetu spadły w czwartym kwartale o 0,3 zł do 56,3 zł.
Liczba klientów usług pakietowych Orange Polska wzrosła do 1,547 mln. Kwartalny wzrost liczby klientów wyniósł 64 tys., wobec 47 tys. kwartał wcześniej. Średnie przychody z usług pakietowych (ARPO) dla klientów indywidualnych spadły o 1,1 zł do 101,9 zł.
KOMENTARZE (1)
Do artykułu: 191 tysięcy klientów więcej. Orange podsumowało czwarty kwartał 2018 roku