Zdecydowana większość Polaków uważa firmy ubezpieczeniowe za oszustów, twierdzi "Puls Biznesu" powołując się na wyniki badań przeprowadzonych przez prof. Dominikę Maison, psychologa z Uniwersytetu Warszawskiego.
Eksperci oceniają, że złe oceny klientów to efekt wychodzenia na światło dzienne kolejnych afer związanych np. z funduszami kapitałowymi. Klienci walczą w sądach o odzyskanie pieniędzy, które stracili na ten produkt.
Na pociechę można dodać, że nie tylko polscy ubezpieczyciele są negatywnie oceniani. Podobnie jest w innych państwach europejskiech, a najgorzej na największym rynku UE - w Wielkiej Brytanii, gdzie zaufanie do branży zostało kompletnie zniszczone przez aferę ze sprzedażą polis dodawanych do produktów bankowych. Jej efektem było 700 mld funtów odszkodowań wypłaconych przez banki.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Afery popsuły wizerunek ubezpieczycielom