XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Afery popsuły wizerunek ubezpieczycielom

Afery popsuły wizerunek ubezpieczycielom
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Zdecydowana większość Polaków uważa firmy ubezpieczeniowe za oszustów, twierdzi "Puls Biznesu" powołując się na wyniki badań przeprowadzonych przez prof. Dominikę Maison, psychologa z Uniwersytetu Warszawskiego.

85 proc. klientów twierdzi, że ubezpieczyciele wciskają im niepotrzebne i szkodliwe polisy, 70 proc. im kompletnie nie ufa, a 80 proc. uważa, że wykorzystują one swoją siłę w relacjach z klientami.

Eksperci oceniają, że złe oceny klientów to efekt wychodzenia na światło dzienne kolejnych afer związanych np. z funduszami kapitałowymi. Klienci walczą w sądach o odzyskanie pieniędzy, które stracili na ten produkt.

Na pociechę można dodać, że nie tylko polscy ubezpieczyciele są negatywnie oceniani. Podobnie jest w innych państwach europejskiech, a najgorzej na największym rynku UE - w Wielkiej Brytanii, gdzie zaufanie do branży zostało kompletnie zniszczone przez aferę ze sprzedażą polis dodawanych do produktów bankowych. Jej efektem było 700 mld funtów odszkodowań wypłaconych przez banki.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Afery popsuły wizerunek ubezpieczycielom

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!