- Kryzys mamy już za sobą. Za chwilę nadejdzie taki moment, w którym klienci wrócą do hipermarketów, oczekując naprawdę dużego wyboru produktów i usług - twierdzą w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marek Szeib, dyrektor generalny, prezes Auchan Polska.
Jak wyglądają perspektywy dla hipermarketów na lata 2014-2020? Czy rynek ma jeszcze w Polsce potencjał do rozwoju?
Marek Szeib: - Dynamika rozwoju w roku 2013 i poprzednich pięciu latach była znacznie niższa niż w latach 2006-2007, ale to dotyczy nie tylko hipermarketów, czy handlu, ale całej globalnej gospodarki. Hipermarkety są jedynie jej częścią i tak samo odczuwają kryzysy. Natomiast przyszłość rynku hipermarketów zawsze jest związana z przyszłością kraju i jego dynamiką rozwoju.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Auchan Polska: klienci wracają do hipermarketów