Co roku organizatorzy Europejskiego Kongresu Gospodarczego zlecają badanie poziomu satysfakcji z uczestnictwa w tym wydarzeniu oraz w towarzyszących mu European Start-up Days.
- Analizie podlegają: ogólne zadowolenie z udziału w Kongresie i powiązanych z nim imprezach, skłonność do udziału w przyszłorocznej edycji, ocena poziomu merytorycznego i organizacyjnego, wydatki poniesione podczas pobytu w Katowicach.
- W tym roku badanie przeprowadza niezależna firma BCMM - badania marketingowe, a uczestnicy proszeni są o wypełnienie ankiety internetowej CAWI.
- Przykładamy ogromną wagę do opinii na temat naszego flagowego przedsięwzięcia, dlatego prosimy uczestników, prelegentów i partnerów o podzielenie się z nami swoimi spostrzeżeniami. Cieszy nas rzetelna ocena i każda informacja zwrotna, jaką dostajemy. Wkrótce otrzymają Państwo ankietę, będziemy zobowiązani za przesłanie odpowiedzi - apeluje Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP, organizator Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
Zebrane wyniki pozwolą organizatorom na uzyskanie odpowiedzi na pytanie, co jeszcze ulepszyć tak, aby ci, do których Europejski Kongres Gospodarczy i European Start-up Days są kierowane, wyjeżdżali z poczuciem, że uczestniczyli w dobrze zorganizowanych, światowej rangi przedsięwzięciach, które z edycji na edycję rozwijają się w coraz lepszym kierunku.
Wnioski z badań są także jasnym sygnałem, jaki kształt powinny mieć przyszłe edycje, o co uzupełnić ich formułę i które z dotychczasowych propozycji są warte kontynuowania.
Badanie przeprowadzone w 2017 r. po 9. Europejskim Kongresie Gospodarczym pokazało, że 83 proc. słuchaczy oraz 89 proc. panelistów i partnerów było zadowolonych z uczestnictwa w ubiegłorocznej edycji wydarzenia.
Za wysokim poziomem zadowolenia szedł również wysoki wskaźnik deklaracji o uczestnictwie w tegorocznym Kongresie - zainteresowanie jubileuszową edycją wyraziło przed rokiem aż 93 proc. słuchaczy, 92 proc. panelistów oraz 78 proc. partnerów.
Więcej o wynikach badań z 2017 roku (TUTAJ)
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Badanie satysfakcji uczestników Europejskiego Kongresu Gospodarczego