Zarząd Banku Pocztowego przyjął "Strategię Banku Pocztowego na lata 2018-2022". Co prawda niedawno, bo w czerwcu 2017 r. Rada Nadzorcza Banku zatwierdziła "Strategię Banku Pocztowego na lata 2017-2021", ale w 2018 r. pojawiły się w otoczeniu czynniki, które spowodowały konieczność aktualizacji strategii.
- Bank Pocztowy posiada ok. 1,1 mln klientów, którzy korzystają z ok. 4,6 tys. placówek.
- W czerwcu 2017 r. Rada Nadzorcza Banku zatwierdziła "Strategię Banku Pocztowego na lata 2017-2021", która wyznaczyła główne kierunki rozwoju Banku Pocztowego wraz z parametrami finansowymi i sprzedażowymi zawartymi w Strategicznym Planie Finansowym na lata 2017-2021.
- - W 2018 r. pojawiły w otoczeniu Banku Pocztowego czynniki, które spowodowały konieczność aktualizacji Strategicznego Planu Finansowego i samej strategii banku oraz wydłużenie ich horyzontu strategicznego do 2022 r. - podał bank w komunikacie.
KOMENTARZE (1)
Do artykułu: Bank Pocztowy ma nową strategię na lata 2018-2022