Banki: innowacje nie muszą być gwarantem utrzymania się na rynku

Banki: innowacje nie muszą być gwarantem utrzymania się na rynku
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Dzisiejszy młody konsument często uważa, że jeśli czegoś nie ma w internecie, albo nie ma do tego aplikacji, to tego nie ma w ogóle - zwraca uwagę Katarzyna Stawecka, dyrektor w ING Banku Śląskim.

W zgodnej ocenie krajowego sektora bankowego, należy on do najbardziej zaawansowanych pod względem rozwiązań technologicznych. Przykładowo, w wielu krajach w zakresie obsługi klienta cały czas mówi się o multichannelingu, tymczasem w Polsce mamy doskonałe przykłady wykorzystania omnichannelingu, a więc takiego planowania obsługi klienta, aby w każdym kanale dostawał dokładnie tę samą jakość.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!