– Myślę, że do tej pory nasze placówki dyplomatyczne czy też teraz biura handlowe bardziej jeszcze zajmują się kwestią reprezentacyjną niż wsparciem merytorycznym nas przedsiębiorców. Ich responsywność w odpowiedzi na nasze potrzeby merytoryczne do tej pory nie była zbyt wielka i tutaj na pewno liczymy na zmiany – stwierdza Katarzyna Rutkowska, prezes zarządu AC.
- W I półroczu 2018 r. udział eksportu w sprzedaży firmy AC, producenta i dostawcy m.in. samochodowych instalacji gazowych, wyniósł 65 proc.
- Katarzyna Rutkowska, prezes AC, liczy, że wsparcie polskich przedsiębiorców za granicą będzie bardziej adekwatne do potrzeb niż dotychczas.
- AC eksportuje na ponad 50 rynków. Prezes Katarzyna Rutkowska podkreśla, że na rynkach egzotycznych uwiarygadnianie firm przez dyplomatów jest bardzo ważne.
- Prezes AC wskazuje, że także firmy spoza sektora MŚP, które bynajmniej nie są potęgami, chętnie widziałaby objęcie ich programami wsparcia eksportu.
KOMENTARZE (1)
Do artykułu: Biznes liczy na bardziej merytoryczne wsparcie w ekspansji zagranicznej