Czarne chmury nad bankowością detaliczną w Polsce?

Czarne chmury nad bankowością detaliczną w Polsce?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W 2013 banki detaliczne w Polsce spowolniły pogoń za Europą Zachodnią. Wskaźnik przychodu na klienta w Polsce wyraźnie spadł, podczas gdy w Europie Zachodniej wzrósł względem 2012 r. Poziom zysku na klienta udało się w Polsce zachować zaledwie na ubiegłorocznym poziomie, podczas gdy banki zachodnie wyraźnie poprawiły ten wskaźnik - wynika z badania europejskiej bankowości detalicznej, przeprowadzonego przez A.T. Kearney.

Autorzy raportu Retail Banking Radar 2014 zwracają uwagę na wyraźne przyspieszenie procesów racjonalizacji zatrudnienia i zamykania oddziałów, ale wskaźnik kosztów do dochodów pogorszył się.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Czarne chmury nad bankowością detaliczną w Polsce?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!