Dziś nie kupujemy już produktów. Tak naprawdę kupujemy emocje

Dziś nie kupujemy już produktów. Tak naprawdę kupujemy emocje
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Wywoływanie emocji jest niezbędne w biznesie. Klienci nie kupują dziś produktów tylko to, co dzięki nim mogą uzyskać, kupują emocje. Tak naprawdę emocje są dziś parametrem biznesowym - podkreślił Michał Drożdż, dyrektor ds. strategii produktowej w spółce Ceramika Paradyż, w rozmowie z portalem WNP.PL.

- Klienci nie kupują wierteł, a tylko możliwość posiadana dziur w ścianie. To już są emocje, to są oczekiwania - wyjaśnił obrazowo Drożdż.

Dodał, że przypadku płytek ceramicznych, których producentem jest Ceramika Paradyż, emocje mają decydujące znaczenie. Jak wskazał, parametry techniczne takiego produktu, jak ścieralność czy antypoślizgowość, są dosyć oczywiste i dostosowane do norm.

Płytka ceramiczna, aby konkurować na rynku, musi wywoływać emocje dotyczące estetyki, dostosowania do trendów i oczekiwań klientów.

Dlatego - jak zaznaczył Drożdż - produkt ten musi być spełnieniem marzeń związanych z tym, w jakim otoczeniu chce mieszkać klient.

Dyrektor podkreślił, że dziś coraz większe znaczenie w wywoływaniu emocji ma Internet i media społecznościowe, na których użytkowaniu spędzamy wolny czas.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Dziś nie kupujemy już produktów. Tak naprawdę kupujemy emocje

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!