Wywoływanie emocji jest niezbędne w biznesie. Klienci nie kupują dziś produktów tylko to, co dzięki nim mogą uzyskać, kupują emocje. Tak naprawdę emocje są dziś parametrem biznesowym - podkreślił Michał Drożdż, dyrektor ds. strategii produktowej w spółce Ceramika Paradyż, w rozmowie z portalem WNP.PL.
Dodał, że przypadku płytek ceramicznych, których producentem jest Ceramika Paradyż, emocje mają decydujące znaczenie. Jak wskazał, parametry techniczne takiego produktu, jak ścieralność czy antypoślizgowość, są dosyć oczywiste i dostosowane do norm.
Płytka ceramiczna, aby konkurować na rynku, musi wywoływać emocje dotyczące estetyki, dostosowania do trendów i oczekiwań klientów.
Dlatego - jak zaznaczył Drożdż - produkt ten musi być spełnieniem marzeń związanych z tym, w jakim otoczeniu chce mieszkać klient.
Dyrektor podkreślił, że dziś coraz większe znaczenie w wywoływaniu emocji ma Internet i media społecznościowe, na których użytkowaniu spędzamy wolny czas.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Dziś nie kupujemy już produktów. Tak naprawdę kupujemy emocje