Od kilku lat Afryka przedstawiana jest jako kontynent wielkich biznesowych szans i nadziei. Wygląda na to, że po wielu miesiącach przymiarek polski biznes zaczyna coraz śmielej wyruszać na Czarny Kontynent.
Przede wszystkim owoce zaczął przynosić rozpoczęty cztery lata temu jeszcze przez poprzednią ekipę program Go Africa. Obecny rząd nie tylko z tego programu nie zrezygnował, ale znacznie go rozwinął. Cztery lata mniej lub bardziej intensywnych działań, wizyt politycznych, misji handlowych, organizowanych zarówno na szczeblu krajowym jak i regionalnym zaczyna przynosić owoce. I to mimo znacznie mniej sprzyjających warunków niż w momencie rozpoczęcia programu.
W dalszej części artykułu:
• Nowa faza stosunków gospodarczych.
• Informacje o PKB: średnia kontynentu i poszczególne kraje.
• Jak spowolnienie gospodarcze w Afryce odbija się na interesach?
• Polski biznes coraz aktywniejszy,
• opisujemy najciekawsze przedsięwzięcia.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Go Africa: moda przeminęła, zaczął się biznes