Grupa VRG: celem rozwój i kontynuacja wzrostu

Grupa VRG: celem rozwój i kontynuacja wzrostu
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Rok 2018 był udany dla Vistula Retail Group. Przychody ze sprzedaży w roku 2018 wyniosły 805 mln 674 tys. zł (w roku 2017 było to 688 mln 513 tys. zł). Wynik finansowy netto w roku 2018 wyniósł 53 mln 572 tys zł (w roku 2017 było to 43 mln 208 tys. zł). Wzrost jest zatem znaczący.

  • W roku 2019 Grupa VRG zamierza kontynuować strategię wzrostu organicznego.
  • Internet stanowi już 12 proc. sprzedaży grupy.
  • Celem na rok 2019 jest kontynuacja dwucyfrowego wzrostu przychodów grupy.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!