KIP podnosi jakość obsługi podatników

KIP podnosi jakość obsługi podatników
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Ministerstwo Finansów wdrożyło System Informacji Telefonicznej w biurach Krajowej Informacji Podatkowej. Nowe rozwiązanie m.in. centralizuje obsługę połączeń infolinii, daje 24-godzinny dostęp do informacji o swoich zobowiązaniach podatkowych oraz możliwość kontaktu za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i czatu.

System został zaprojektowany i wdrożony przez konsorcjum firm - Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej Baltica oraz Pirios. Wartość projektu wyniosła 4,5 mln zł.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: KIP podnosi jakość obsługi podatników

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!