Kurs dla klientów Biedronki za 350 tys. zł. To skutek decyzji UOKiK

Kurs dla klientów Biedronki za 350 tys. zł. To skutek decyzji UOKiK
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów dyskontowych Biedronka, zobowiązał się do przeprowadzenia szkoleń online dla klientów. Pierwsze 35 tys. osób, które ukończy quiz, otrzyma od tej sieci 10-złotowe bony rabatowe.

Takie są konsekwencje uprawomocnienia się decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z 31 grudnia 2018 r. Stwierdził w niej, że „Jeronimo Martins Polska S.A. z siedzibą w Kostrzynie naruszyła zbiorowe interesy konsumentów”.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kurs dla klientów Biedronki za 350 tys. zł. To skutek decyzji UOKiK

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!