W 2018 r. Grupa Lego przeciwstawiała się trendom w branży zabawkarskiej, aby zwiększyć swoje udziały na wszystkich głównych rynkach. Przychody wzrosły o 4 proc. do 36,4 mld koron duńskich (blisko 21 mld zł). Zysk operacyjny wzrósł o 4 proc.
- Globalna sprzedaż wzrosła w 2018 r. o 3 proc. w porównaniu z 2017 r.
- Przychody za cały rok wzrosły o 4 proc. do 36,4 miliarda koron duńskich. W stałej walucie przychody wzrosły o 7 procent w porównaniu z 2017 r.
- Zysk operacyjny wzrósł o 4 procent, do 10,8 miliarda koron duńskich. Zysk netto wyniósł 8,1 miliarda koron duńskich, co oznacza wzrost o 3,5 proc.
- Przepływy pieniężne z działalności operacyjnej pozostały mocne na poziomie 9,8 mld koron duńskich.
- Udział w rynku wzrósł na wszystkich głównych rynkach, przełamując ogólne trendy w branży.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Lego rośnie jak na drożdżach. 80 sklepów w Chinach w 2019 roku