Nowa kampania wprowadza pozycjonowanie globalnej marki BNP Paribas, czyli „Bank zmieniającego się świata” oraz nowe produkty banku. Po raz kolejny konsekwentnie Bank porusza ważne tematy społeczne. Działania promocyjne w ramach kampanii wizerunkowej startują 8 kwietnia 2019 roku i na początek obejmą Internet oraz social media. W telewizji i kinach spot pojawi się 12 kwietnia. Druga część kampanii, dotycząca produktu, zaplanowana jest na początek maja. Rebranding ma kosztować więcej niż w przypadku BZ WBK, czyli 70 mln zł.
- BNP Paribas, czyli „Bank zmieniającego się świata” - to pomysł na rebranding po wyrzuceniu z nazwy banku BGŻ.
- Operacja ma kosztować więcej niż w przypadku BZ WBK. Santander wydał na nią 70 mln zł.
- O bankach będziemy rozmawiać w trakcie Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach od 13 do 15 maja pod patronatem WNP.PL.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Miliony złotych na rebranding banku