Sponsorowali Martina Schmitta i Andreasa Wellingera. Teraz będą wspierać polskich skoczków, choć nie było łatwo przekonać centralę globalnego giganta, by to właśnie Milka zaangażowała się jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich Kadry A. O tym, że warto, od dawna wie Lotos. Jak wylicza, każda złotówka zainwestowana w umowę z Polskim Związkiem Narciarskim przyniosła koncernowi 42-krotnie wyższy zwrot.
- W zainaugurowanym w Wiśle Malince sezonie marka Milka będzie wspierać polską drużynę skoczków.
- Na finansowe wsparcie producenta znanej czekolady liczyć mogą także młodzi adepci tego sportu. Pieniądze popłyną w sumie do ponad 20 klubów sportowych w Polsce.
- Milka przygotowała wraz z PZN-em długofalowy Projekt Wspierania Młodych Skoczków. Pierwsza edycja akcji rozpocznie się wraz z początkiem zimowego sezonu 2018/2019, druga wraz z rozpoczęciem sezonu zimowego w 2019 r.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Milka inwestuje w polskich skoczków, Lotos pozostaje im wierny