Niezależnie od tego, jak zdefiniujemy i nazwiemy nowe pokolenie konsumentów, po drugiej stronie jest zawsze człowiek. Firmy korzystają z nowych technologii, by zbliżyć się do swoich klientów, ale nie powinny zapominać o wartości dialogu. W cyfrowej erze przedsiębiorstwa nie tylko tworzą produkty, ale stawiają przed sobą wiele wyzwań, by lepiej odpowiadać na oczekiwania swoich odbiorców - oto wnioski płynące z debaty „Nowy konsument, nowa ekonomia”, która odbyła się w ramach IX Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nowy konsument, nowa ekonomia