Obsługa klienta w energetyce coraz bardziej cyfrowa

Obsługa klienta w energetyce coraz bardziej cyfrowa
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Na rynku obsługi klienta w sektorze energetycznym zmienia się bardzo dużo, coraz więcej firm chce korzystać z nowych sposobów obsługi klienta i automatyzować obsługę klienta np. za pomocą czat botów i wideo botów oraz przy wykorzystaniu innych technologii – mówi Tomasz Kurdelski, prezes Ebicomu.

Takim przykładem jest Tauron, który do usprawnienia obsługi klienta będzie wykorzystywał narzędzie związane z automatyzacją procesów przy wykorzystaniu technologii RPA (Robotic Process Automation).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Obsługa klienta w energetyce coraz bardziej cyfrowa

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!