Ziaja, Nike, Hilton, Adidas i Allegro to liderzy zestawienia Top 100 Marek, opublikowanym w najnowszym raporcie KPMG w Polsce, które powstało na podstawie badania opinii konsumentów oceniających marki pod kątem oferowanych przez nie doświadczeń. W sektorze finansowym za lidera customer experience został uznany Bank Millennium. Pierwszą piątkę spółek wyróżnionych w tej branży uzupełniają: ING Bank Śląski, Skycash, Bank Pekao oraz mBank.
- W badaniu ponad 5 tysięcy konsumentów wyraziło opinię na temat swoich doświadczeń w obszarze sześciu filarów customer experience (CX) - wiarygodności, rozwiązywania problemów, oczekiwań, czasu i wysiłku, personalizacji i empatii.
- Klienci ocenili prawie 200 marek w dziewięciu sektorach. Bank Millennium został najlepiej oceniony ze wszystkich instytucji finansowych we wszystkich filarach CX.
- W raporcie KPMG w Polsce wskazano na rosnący wpływ cyfryzacji na relacje z klientami, ponieważ zmienia ona błyskawicznie oczekiwania i wymagania polskich konsumentów we wszystkich branżach.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Raport KPMG. Bank Millennium liderem customer experience w sektorze finansowym