XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Raport KPMG. Bank Millennium liderem customer experience w sektorze finansowym

Raport KPMG. Bank Millennium liderem customer experience w sektorze finansowym
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Ziaja, Nike, Hilton, Adidas i Allegro to liderzy zestawienia Top 100 Marek, opublikowanym w najnowszym raporcie KPMG w Polsce, które powstało na podstawie badania opinii konsumentów oceniających marki pod kątem oferowanych przez nie doświadczeń. W sektorze finansowym za lidera customer experience został uznany Bank Millennium. Pierwszą piątkę spółek wyróżnionych w tej branży uzupełniają: ING Bank Śląski, Skycash, Bank Pekao oraz mBank.

  • W badaniu ponad 5 tysięcy konsumentów wyraziło opinię na temat swoich doświadczeń w obszarze sześciu filarów customer experience (CX) - wiarygodności, rozwiązywania problemów, oczekiwań, czasu i wysiłku, personalizacji i empatii.
  • Klienci ocenili prawie 200 marek w dziewięciu sektorach. Bank Millennium został najlepiej oceniony ze wszystkich instytucji finansowych we wszystkich filarach CX.
  • W raporcie KPMG w Polsce wskazano na rosnący wpływ cyfryzacji na relacje z klientami, ponieważ zmienia ona błyskawicznie oczekiwania i wymagania polskich konsumentów we wszystkich branżach.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Raport KPMG. Bank Millennium liderem customer experience w sektorze finansowym

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!