- Gdybym dzisiaj od zera tworzył model dystrybucji banku, budując bazę klientów o określonym profilu, jestem w stanie zbudować bank, który nie ma oddziałów - mówi w rozmowie z WNP.PL Tomasz Misiak, członek zarządu Getin Noble Bank.
Mamy do czynienia ze zmianą pokoleniową, a także z rosnącą dojrzałością cyfrową Polaków. To przekłada się na usługi bankowe - mówi Tomasz Misiak, członek zarządu Getin Noble Bank.
Znaczna część klientów jest w stanie korzystać z usług bankowych bez odwiedzania standardowej placówki. Możemy mówić o ciągłej ewolucji, która postępuje. Przykładem są płatności - wdrożenia rozwiązań typu Google Pay, Garmin Pay czy Apple Pay.
Więcej w naszym wywiadzie w strefie premium WNP.PL.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Tomasz Misiak z Getinu o przyszłości: rośnie dojrzałość cyfrowa Polaków