PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Warto to wiedzieć w przeddzień świątecznej gorączki

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez SANTANDER CONSUMER BANK
07-09-2018 11:49
Warto to wiedzieć w przeddzień świątecznej gorączki
Clear Communication Group sp. z o.o.

Przed handlowcami intensywny czas. Czwarty kwartał to tradycyjnie sezon wzmożonego ruchu w sklepach stacjonarnych i online. Inicjowany akcjami "back to school" maraton zakupowy trwa przez Black Friday i dzień darmowej dostawy po grudniowy szczyt świątecznych zakupów. W końcówce roku znacząco rośnie skłonność konsumentów do wydatków. Kiedy na wszystkie potrzeby brakuje pieniędzy, z pomocą przychodzi sektor finansowy. W ostatnich trzech miesiącach ubiegłego roku rynek kredytów konsumpcyjnych bił rekordy.

Jak pokazują dane Biura Informacji Kredytowej w raporcie "Kredyt Trendy" w 2017 roku co trzeci z ok 7,3 mln kredytów konsumpcyjnych udzielonych w Polsce był wzięty właśnie w ostatnim kwartale. W ubiegłym roku padały trzyletnie rekordy, jeśli chodzi o liczbę kredytów zaciąganych na cele konsumpcyjne. W tym roku zmieniły się uwarunkowania społeczno-gospodarcze. To pierwszy sezon świąteczny z zakazem handlu w niedzielę. Szczęśliwie w najbardziej gorącym okresie, czyli w grudniu sklepy będą otwarte przez 4 z 5 niedziel. Jednak już miesiąc wcześniej Polacy nie zrobią zakupów ani 11, ani 18 listopada.
Na starcie sezonu wzmożonych zakupów nieznaczna, acz ważna zmiana czeka jednego z liderów rynku kredytów konsumenckich. Santander Consumer Bank będzie miał od września nowe logo z czerwonym napisem Santander Consumer Bank na białym tle. Pojawi się ono na 320 oddziałach i placówkach partnerskich tego banku, jego stronie internetowej, serwisach społecznościowych, bankowości online i punktach obsługi działających m.in. w sklepach Media Markt czy Castorama.

Co się zmienia? Biały napis na czerwonym tle zastępuje proste i łatwo wpadając w oko czerwone logo na białym tle. Wprowadzając tą zmianę bank chce pomóc klientom i partnerom biznesowym w odróżnieniu się od innych instytucji finansowych, w tym Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK). Obie instytucje należą do Grupy Santander - jednej z najsilniejszych instytucji finansowych w Europie, obecnej na wielu światowych rynkach. Są to jednak dwa niezależne banki, działające w oparciu o odrębne licencje bankowe.

Co się nie zmienia? To zasady dotychczasowej współpracy i wizerunek Justyny Kowalczyk, która pozostaje ambasadorem banku. - Nie zmieniają się ani umowy, ani zasady kredytowania, ani numery rachunków bankowych, hasła PIN oraz daty ważności kart. Zmiana dotyczy tylko i wyłącznie loga - tłumaczy Paweł Florkiewicz, rzecznik Santander Consumer Banku. I dodaje: - Naszym klientom podpowiadam prostą metodę skojarzeniową: najlepiej jest kierować się wizerunkiem Justyny Kowalczyk, ambasadorki naszego banku.

Przemysł 4.0 • Nowa energia • Innowacje

26-28 września 2018 • Międzynarodowe Centrum Kongresowe, Katowice

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.198.205.153
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

30 824 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

564 732 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 097 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.